Getinte ruiten FAQ
1. Hoe een offerte aanvragen?
2. Offerte aanvraag
3. Hoe lang is een offerte geldig?
4. Kan ik de offerte annuleren? En wat zijn de gevolgen?
5. Wat moet ik doen als ik de offerte accepteer?
6. Wat moet ik doen als ik de offerte accepteer maar niet dezelfde dag aanwezig kan zijn?
7. Is de offerte bespreekbaar?
8. Is mijn offerte ook geldig als factuur?
9. Factuur na mijn bezoek
1.Hoe vraag ik een offerte aan?
U vraagt een offerte aan voordat u een afspraak maakt of iets koopt. Dit geldt voor heel wat zaken. Bij Vitres Teintées Bruxelles (VTB PRO) is dat niet anders. En onze medewerkers staan altijd klaar om de nodige informatie op te vragen en u een duidelijk aanbod te doen. Dit doe je door te bellen, een sms te sturen of een voicemail op te nemen. We hebben ook een e-mailadres. U kunt ook via de verschillende andere kanalen contact met ons opnemen. Sociale media: Facebook, Instagram of Snapchat. Of via Viber of Whatsapp. (+32472 86 15 33).
U geeft altijd het volgende aan:
- Automerk
- Auto model
- Jaar
Op basis van deze gegevens bieden wij u een persoonlijk aanbod.
2.Offerte aanvraag
Het aanvragen van een offerte bij Vitres Teintées Bruxelles (VTB PRO) is volledig gratis en vrijblijvend. Na ontvangst van uw offerte kunt u deze gerust raadplegen. Laat het ons weten als u akkoord gaat of niet.
3.Hoe lang is een offerte geldig?
Omdat we een groeiend bedrijf zijn en steeds meer willen geven aan onze klanten, kun je het beste contact met ons opnemen wanneer je maar wilt. Dan kunnen we samen bespreken of er dingen zijn veranderd.
4.Kan ik de offerte annuleren? En wat zijn de gevolgen?
Onze offertes zijn geheel vrijblijvend. Als je ervoor kiest om niet aan de slag te gaan, is dat geen enkel probleem, even goede vrienden.
5.Wat moet ik doen als ik het aanbod accepteer?
Dan vragen we u een telefoonnummer om u een bevestiging te sturen met ons adres en de dag en tijd van je afspraak. We sturen u de dag vóór uw afspraak nog een herinnering.
6.Wat moet ik doen als ik de offerte accepteer maar niet dezelfde dag aanwezig kan zijn?
We sturen je de dag vóór de afspraak nog een herinnering. Dit zorgt ervoor dat de meeste mensen dan mooi op tijd zijn.Maar er kan altijd een tussenkomst plaatsvinden zodat u niet bij uw afspraak aanwezig kunt zijn. Het is erg nuttig voor ons om dat te weten. Dit zorgt ervoor dat we ons schema alsnog kunnen aanpassen. En eventuele klanten die voor een bepaalde dag op een wachtlijst staan, kunnen nog komen.
7.Is de offerte bespreekbaar?
We hebben standaardprijzen voor al onze klanten. De prijzen zijn daarom niet onderhandelbaar. Het zou helemaal niet eerlijk zijn tegenover andere klanten.
8.Is mijn offerte ook geldig als factuur?
Nee, u kunt een aanbieding niet als factuur declareren. Als u een factuur wilt, kunt u deze altijd opvragen en wij zorgen ervoor.
9.Factuur na mijn bezoek
U kunt altijd een factuur opvragen na uw bezoek aan Vitres Teintées Bruxelles (VTB PRO). Dit wordt u na uw bezoek per e-mail toegestuurd.
We hebben ook het volgende nodig:
- Bedrijfsnaam
- Kentekenplaatnummer
- Adres
- E-mail adres
- btw-nummer
- Dit is ook mogelijk voor particulieren.
- We hebben ook het volgende nodig:
- Achternaam en voornaam